2022年6月12日 星期日

選票

立法選舉首輪投票在今天舉行。 專員先前已經收到了一眾候選人的選票。

這裡的投票方式依舊傳統,沒有什麼蓋章,更沒有投票機。 選民在選舉前已經收到選票,選舉當天帶同選票到來,登記後便將選票放入票箱便完成。 專員這個過來人更說,投票時不可以只單單帶着自己心水候選人的選票,最少要有兩張選票在手,因為亮票是不容許的。 

隨後又是專員考考我的時候。 問題是關於當中的兩張選票。 其中一張上面印有PCF。 PCF是什麼意思呢?  另一張是代表工人鬥爭黨,上面的鐮刀、斧頭代表什麼呢?


幸好我還會間中看新聞啦, 問題難不倒我。 PCF 就是 Parti communiste français 的簡稱,即法國共產黨。 至於鐮刀、斧頭呢, 相信香港人都不會陌生吧。  值得欣賞的是,他們開宗明義,沒有試圖掩飾自己的政治傾向,或者以另一包裝展示來欺騙選民。 

至於法蘭西在立法選舉後, 是向左走,還是向右走呢? 目前還是未知之數。

 

 

9 則留言:

  1. 我地投票過程都係好簡單,核對資料後,就喺票上支持者旁打個X,再塞入個箱就完成。

    回覆刪除
  2. 其實共產黨不可怕,係啲執政嘅人先可怕。
    奧地利南面一個城市嘅市長就係共產黨嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要佢地大方表明自己係, 我反而欣賞呀, 好過又話自己咩進步、民主呀, 實質都係...

      刪除
  3. 回覆
    1. 天婦羅搞5下,炸時畢d粉漿彈上炸物面,就係好脆嘅面層

      刪除
  4. 最緊要佢地係認, 有D自己係都唔敢公開認呀

    回覆刪除