2022年6月17日 星期五

自製年糕

先前煮了韓式辣醬炆牛肉,裡頭的牛肉、薯仔、紅蘿蔔吃完了,還剩下醬汁,不捨得就此倒掉。 隨後想起辣炒年糕,於是又在網上找食譜。

正宗泡菜國的年糕應該是用黏性較高的蓬萊米粉來做的,當然我家沒有啦。 無意間找到了這個食譜,看來是個折衷的方法,就是以粘米粉和糯米粉來做。  

我便依樣畫葫蘆。 手殘女已經盡力而為,將年糕搓得圓潤一點。 

登登登凳~~  五花肉炒年糕,年糕吸收了辣味醬汁,而且吃起來煙韌, 真是不錯呢。


 

 

10 則留言:

  1. 我都會唔捨得掉咗啲汁㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會留番自己一個撈飯/麵食

      刪除
  2. 我都鍾意食韓式年糕嘅煙韌😋! 小心雙手呢,再整親,又會等好耐至好。

    回覆刪除
  3. 有時有啲醬汁太多,我都唔捨得倒,留番嚟煮其他嘢

    回覆刪除
  4. 黃芽白肉絲,雪菜肉絲炒年糕
    又可以青紅椒牛柳絲,自己想食咩都可以炒or湯

    回覆刪除
    回覆
    1. Bingo~~ 我之後搵左紹菜煮呀, 遲D至寫

      刪除