2022年6月2日 星期四

亞洲風味

我們平日甚少光顧超市L記,因為我家附近的那家L記面積不大,而且長期欠缺人手,每次排隊結帳都在考驗耐性。

這天卻為了清仔專誠到訪,就知道我有多麼掛念他呢。 除了清仔,還有炒麵和蕎麥麵。

忽然一盒冰凍蝦餃引起我的注意,見價錢不貴,即管買來一試。 我沒有期望它味道超好,要是跟公仔點心同一級數,與願足矣。 

依照說明,將蝦餃放在容器,然後加入兩湯匙水,放入微波爐「叮」兩分鐘。

可惜天不從人願,我中了個大伏,真的是難吃得要命。🤮​

16 則留言:

  1. 完全冇蝦餃嘅摺痕,似意大利餃多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一打開, 我已經有D失望, 希望佢賣相唔好, 味道不過不失, 結果...

      刪除
  2. 其實中式包點,我覺得一定要蒸比較好吃,叮啲皮會硬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話可以蒸10分鐘, 我承認我懶...

      刪除
  3. 睇賣相,如果妳話好食,我仲驚呀😅

    回覆刪除
  4. 你有時間就自己包啦
    包完請鄰居食

    回覆刪除
  5. 賣相都好似不太好喎!😙

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢個賣相時, 都希望味道不過不失啦, 結果...

      刪除