2022年5月30日 星期一

回家

今天我們把 Rouquin 帶回家了。

捧着盒子那一刻,真是百般滋味在心頭。 以往和他外出,總要挽着那個重重的籠子,他在整個車程都會喵個不停。  那時我常常開玩笑說,幸好我們沒有打開車窗,否則路人會以為我們綁架了他。  

今天拿着一個輕飄飄的紙盒,感覺很不真實。

現在暫時將他安放在一眾哥哥們旁邊,希望他們能夠和平共處。





 

16 則留言:

  1. 還是需要時間慢慢習慣和適應⋯寶貝現在長留在家,陪伴著妳💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情其實平復左好多
      有時睇返D相, 仲會難過, 甚至會忍唔住叫佢

      刪除
  2. 有伴便好,打打鬧鬧也無妨。

    回覆刪除
  3. 我清楚記得
    當年我將細佬的骨灰
    放在瞄瞄的骨灰旁邊
    每邊放了用膠袋入了兩個貓頭的毛毛留念
    當晚開飯
    我照舊放了兩個碗
    B頭跳上枱
    用口擔了細佬的毛毛膠袋
    放在細佬碗側邊
    永世都記得這一幕

    回覆刪除
  4. 瞄瞄2007年7月16走
    細佬2011年11月11走
    多年來
    我每日都係同佢地講:
    我返工嘞,我返嚟嘞

    回覆刪除
  5. 你的心情
    我完全明白

    https://www.youtube.com/watch?v=ucUP2yarCik

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可以話自己有心理準備, 又可以話無
      有嘅係, 之前獸醫話有佢心臟問題, 有可能隨時走
      無嘅係, 我每次見佢大步攬過, 總係覺得走唔係短期嘅事, 可以話心存僥倖
      到而家都成日記起佢離開我個一刻

      刪除
  6. 生老病死...
    是終生學習的命題...
    給點時間自己吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情平復左, 偶然依然會不自覺叫佢

      刪除
  7. 睇完諗起當時Marble仔既情形,學妳話齋,百般滋味在心頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得你當年寫嘅, 我都睇到眼濕濕

      刪除
  8. 回覆
    1. 本來專員建議過, 但係我諗如果有日我地搬, 係咪賴低佢呢...

      刪除