2022年5月3日 星期二

菜心

菜心近來在洋超時有出現,不知道是不是因為乏人問津,在超市待上數天,樣子變得既「謝」且「殘」。 這天我終於遇上像樣的啦。

菜心是西班牙出品, 模樣跟老家的看起來有點不同,莖比較幼長。

參考了這個食譜,用來做了這道不大正宗的泰式炒河粉 Pad See Ew。人家用的是芥蘭,見識淺薄,我現在才知道芥蘭叫做 Chinese broccoli。 

炒河粉不錯吃,菜心的味道卻沒老家的濃郁,也正因如此,專員很接受呢。 

 


15 則留言:

  1. 香港嗰啲 長嘅冇味 短嘅好食

    回覆刪除
  2. 西班牙菜心,好似幼弱點,
    但香港見的有些可能是“變種”,
    變得粗大,
    而菜葉就大而好似塑膠咁!

    回覆刪除
  3. 早前遇上大國入口嘅frozen菜芯🙄,即時影低咗,遲下都想寫下。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 原來係呢D, 平時見佢地煮中華料理都成日有佢

      刪除
  5. 我呢邊唔覺有得賣。Anyway我唔係好掛住啲中式蔬菜。

    回覆刪除
  6. 去歐洲旅行如果book B&B, 我更like 歐洲超市D沙律菜, 可以介紹下嘛, 好多係呢邊都未見過

    回覆刪除