2022年5月5日 星期四

改名轉運?

總統所屬的 La République En Marche (共和前進黨) 今天正式改名為 Renaissance。

以我小人之心,改名應該是為了六月的立法選舉鋪路,甚有「洗底」之嫌。

Renaissance 是再生、新生、復興的意思。 然而宣佈一刻, 出現眼前的還是那些舊面孔,人們不禁要問,舊酒新瓶,改名又有何意義呢?

同時我在想,究竟在什麼時候, 才會需要「再生、新生」?    是置之死地而後生?   還是將要廢棄的東西再加工,成為新產品?    以迷信八卦的角度來說,十分大吉利是。 

忽然想起一些娛樂新聞,一些星途不如意的藝人改名,希望新名字能夠能夠帶來好運。 但是有多少人真的因此而大紅大紫呢?  


11 則留言:

  1. 咁似我呢邊嘅執政黨嘅。改名,改政黨代表嘅顏色。但係醜聞多過以前。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 差D唔記得佢啦
      佢嘅名句: 飯可以唔食、衫唔可以唔買
      當年佢都帶過下潮流架

      刪除
  3. 做到嘢嘅就得
    做唔到改乜名都一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 想洗底掛
      佢個黨呢幾年真係唔知做過未

      刪除