2022年5月27日 星期五

新訪客

這是我第三次看到這位新訪客,頭兩次都是見他尾隨我家少爺。 


以往遇見新訪客,我循例會逗逗他們,原諒我最近沒有心情,因此沒有準備什麼零食, 再加上後來探子回報,新訪客應該是我家兩位主子前主人的新寵,我更加不想歷史重演,再蹚渾水啦。

題外話,不知何故今天嘗試留言,又不行了,總是說我沒有登入帳戶。 我實是一頭霧水。 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢排只想專心照顧少爺 & 小野貓

      刪除
  2. 原來少爺咁好客😹

    留言問題真係好煩,我上次都係死死氣揾高高大師(google search)出馬咋😔

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用iPad的話⋯⋯
      Go to your Safari -> Settings -> Privacy -> uncheck "Prevent cross-site tracking."

      刪除
    2. 我呢個電腦白痴真係唔識點攪

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢排淨係想照顧好少爺 & 小野貓
      其他嘅, 遲D先算

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢排淨係想照顧好少爺 & 小野貓
      其他嘅, 遲D先算

      刪除
  5. 今晩我收到4封email 留言,但2個留言差幾分鐘沒在blog 顯示

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點整呢
      呢度好神經刀, 時得時唔得

      刪除