2023年8月11日 星期五

記憶的味道

街坊F先生煮了一大鍋炆豬肉,送來一大碗給我們嚐嚐。 

沒有什麼指定的菜式名稱,材料只是豬肉、薯仔、蘑菇等,相信他煮起來時也很隨意,合口味就是了。

趁炆豬肉仍是熱騰騰時,我便快手快腳煮了筆管麵。

味道不錯呢,明顯不過家的味道。 我一邊吃,一邊想起以往專員媽還健壯時,也很喜歡準備一鍋燜肉,等待我們來探望。  

可惜都已經過去了。 

 

12 則留言:

  1. 妳對奶奶的記憶很正面呢👍🏻💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 好老實, 佢唔係一個好會討好人嘅老人家
      而且年紀越大, 脾氣越唔好
      現在逝者已矣, 不用計較那麼多啦

      刪除
  2. 記憶的味道,滋味無窮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係超級美食, 不過就係回憶嘅一部分啦

      刪除
  3. 潮州及客家人都鐘意炆豬肉
    我媽咪好少整
    我多數買兩餸飯時才有得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老媽間中都會炆豬肉, 尤其係新年, 整定, 有人黎食飯, 翻熱就得

      刪除
  4. 食到某啲嘢會記住某啲事、某啲人

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時聞到某D氣味, 都會勾起回憶架

      刪除