2023年8月17日 星期四

審美角度

話說官台晚上時會播放文藝節目如話劇、演唱會等。 兩星期前,第五台就播出了歌劇《卡門》。

想當年,我參加了學校課外活動的法文課,渾渾噩噩上了十堂課,也想不起那時究竟學了什麼,不過我卻記得在最後一課時,老師讓大家看電影《卡門》。 因此我便有興趣想知道歌劇版是什麼模樣。  

法文半桶水的我起初還怕看不明白,猶幸有字幕幫忙。 不過問題又來了,究竟誰是女主角 Carmen?  是不是我弄錯了呢? 

隨後我禁不住問專員女主角是她嗎。

他回答說 oui。 作為外貌成員,我實是接受不了。 擔任女主角的演員的歌藝當然無容置疑。 不過在我腦海中,女主角應該是風情萬種,男主角最後受不了誘惑,愛上了她。 

專員並不同意,他認為歌聲是男主角被吸引主要的因素。 依此說法,卡門豈非變了小魚仙?

 



 


14 則留言:

  1. 可能如果對歌者熟悉的話,或許會有不同看法。

    即係呢,如果係Serrini,咁我又好okay咁呢😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位女演員應該好有來頭, 可惜我唔識佢
      我專登搵下資料黎睇, 原來佢係一個訪問中講到自己無諗到有日可以做呢個角色

      刪除
  2. 無論電影、電視、話劇,主角係靚仔靚女,當然會吸引好多啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦~~
      不過有啲演員唔係百分百靚人, 但係總係有一份獨特的吸引力,

      刪除
  3. 可能男主角有特別喜好呢。

    回覆刪除
  4. 可能舊時審美眼光不同😁

    回覆刪除
  5. 咸魚青菜
    各有所愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係故事話男主角起初唔受萬人迷女方誘惑, 所以女方不服, 先至千方百計引誘
      呢點就無咩說服力

      刪除
  6. 睇戯。。。
    就真係。。。唔好駁戲。。。
    哈哈!

    回覆刪除
  7. 當年係碧麗宮戲院睇卡門, 睇完呢篇又想重溫返

    回覆刪除