2015年2月23日 星期一

大理石蛋糕

大理石蛋糕是我喜歡的蛋糕之一。 然而我不大常做, 原因很簡單, 做大理石蛋糕時, 就是要把麵糊一分為二, 意味著最少要多用一個碗, 一個湯匙跟抹刀。 洗碗時, 不就要多做點工夫, 完全不符合我這懶人的原則。 (o^▽^o)

話雖如此, 有時為了滿足自己, 讓自己高興, 我都會做來給自己嚐一口。 還記得初學時, 手忙腳亂, 錯誤百出, 試過整個大理石蛋糕變身成了朱古力蛋糕, 也試過蛋糕的橫切面像海底隧道。  現在做出來的總算可以見人啦。 (☆▽☆)





20 則留言:

  1. 意味著最少要多用一個碗, 一個湯匙跟抹刀>>>哈哈,我都係咁諗架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好羨慕烹飪節目D主持架, N個碗仔, 最緊要唔駛自己洗 XD

      刪除
  2. 我最懶,所以整野食以最簡單為主。你呢個做得好靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!
      有時整野食, 我會之前諗下點樣洗少D野架 XD

      刪除
  3. 唔得了啦!我又肚餓喇!

    回覆刪除
  4. 好靚呀。我都係怕多功夫,成日唔想整''呢樣果樣''囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我至怕之後洗餐C, 儘量諗下D野點用, 洗少D得一D嘛

      刪除
  5. 多用一個碗, 一個湯匙跟抹刀>> 唔使喎. 一半原味先入模,碗中一半加古力再入模。o係模先係咁二撈佢幾吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未諗過咁喎 我通常整三層架

      刪除
  6. 回覆
    1. 個蛋糕差唔多俾某人一個人KO左

      刪除
  7. 個花好靚呀~
    是差不多所有野洗多一倍^^

    回覆刪除
  8. 好靚啊,又要加入我個to do list

    回覆刪除