2015年2月4日 星期三

兩難

還記得她嗎? 


阿花小姐現在鮮有來我家啦, 只是偶然入來休息一下, 我家成了她的偷閒加油站。 每次她來, 少爺一定嚴陣以待, 盯著阿花小姐, 以維護領土。

J 先生說發現了一隻貓 baby 在我家對面, 蠻可憐, 想帶回來照顧。 而這貓 baby 是那鄰居的貓兒所生的。 我也覺得他沒人照顧, 很可憐, 但我怕又招入口實, 說我們又偷走他們的貓, 所以還是多觀察一下, 才決定吧。

有時我會懷疑, 我家是不是有道氣場, 對喵星人很有吸引力呢?

20 則留言:

  1. 係喎,你家又會吸引咁多貓架,可能係你地對佢地友善啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地平時會放定D野俾佢地食, 所以囉

      刪除
  2. 你好耐冇update阿花近況, 話哂我第一次來拜訪你blog部都係因為阿花個貓頭吸引我

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從有次唔係屋企差唔多兩個星期, 佢就捨棄左我地啦, 佢而家應該係前幾間屋度住啦, 我地間中都見佢出入, 佢有住好人家, 我地都安心

      刪除
  3. 快啲帶貓baby回來啦,咁細冇人照顧唔人道喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地驚又俾人話我地專偷佢D貓呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 話說上個月社區有個活動, 我地同街坊A閒聊時, 此鄰居就在我地隔離, 我地主動講 Bonjour, 佢就當我地透明, 唉!

      刪除
  5. 真接去問人家要不要,若說不要,就明正言順抱回來 ^。-

    回覆刪除
    回覆
    1. 話說上個月社區有個活動, 我地同街坊A閒聊時, 此鄰居就在我地隔離, 我地主動講 Bonjour, 佢就當我地透明, 唉!
      佢同人講我地偷走佢D貓

      刪除
  6. 啲貓feel到咩人對佢哋好的

    回覆刪除
  7. 阿花小姐係咪當咗部機係暖爐呢?
    貓BB在屋外會唔會冷親?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係, 佢另一藏身之處, 就係電視機後面 ^^
      呢幾日暖番D, 我地又唔見佢呢

      刪除
  8. 有d外國人唔理d貓,我旅行時見到貓貓通街走,又唔知佢地係咪流浪貓囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多人都放養, 所以有時都唔知係咪流浪貓啦

      刪除
  9. 回覆
    1. 之前我都係見兩隻小鬼可憐, 俾佢地入屋, 而家就俾人話偷貓 T-T

      刪除