2018年10月2日 星期二

窩心

我們回來那天剛好是星期日下午, 雪櫃存貨在離開前差不多已清光, 所以已經想好以三文治來晚餐。 沒料到F家兩夫婦知道我們已經回家, 擔心我們晚餐沒有著落, 竟然會為我們帶來了晚餐。 


這份關心體貼, 怎不教人感動?

18 則留言:

  1. 好細心鄰居,要好好珍惜👍🏻

    回覆刪除
  2. 你們的鄰居好好啊!好細心!在大城市便很難與鄰居這麼熟落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家大城市通常都會 say hello 嘅
      以前隔離鄰舍嘅細路仲一齊玩, 我老媽有時仲會點我地去鄰居度借糖、借豉油, 而家應該唔會啦

      刪除
  3. 嘩!乜好人到咁㗎!!

    回覆刪除
  4. 超有心的鄰居呀!

    我估好快又會喺blog見到阿毛大顯身手作回禮呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排好懶, 等我回下氣先至回禮啦 XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 鄰居真係好重要, 如果間屋俾人霸左, 佢地就係重要證人 ^^

      刪除
  6. 有人對自己好不是必然的
    要珍惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得架...誰會珍惜當你還擁有

      刪除
  7. 鄰居相處和睦,互相關懷,真開心。

    回覆刪除