2018年10月10日 星期三

修補

我家的熱水爐罷工。 起初以為要更換熱水爐, 幸而友人到來幫忙檢查, 發現原來是電阻器掛了。 
 

專員和友人先前已合力把熱水爐移到室外, 安裝新的電阻器前, 要先將內裡的石灰石清掉, 可惜兩個大男人的手都伸不進去, 結果我的小手大派用場。 抓呀抓, 抓出一大堆石灰石。   這就是熱水爐為我們多年效力的印證。 



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔得, 有啲石好大舊, 而且裡面仲有水, 我怕未吸完, 架機就壞左

      刪除
  2. 專員應該獎勵下...你對巧手了!
    :)

    回覆刪除
  3. 家有一個handyman真的好,要揾人黎整花時間又花錢。

    不過,其實我以為爐內最多係有deposit,無諗到有咁大堆石灰石。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好老實, 呢度好多人都會自己修理, 搵人整真係幾貴, 所以DIY有市場
      佢地話, 用左咁多年已經唔算多, 我地有用 filter 架

      刪除
  4. 你個爐係燒啲木粒嘅東東?

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子, 我地用硬水架, 好似你煲水, 煲底會有啲白色野, 之後要用醋+水來清理, 就係個D啦

      刪除
  5. 點解熱水爐內有石灰石﹖係咪有兩張相,第二張相我睇唔到既

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地用硬水, 所以水中會有呢D礦物積存
      第二張係另一角度影啫

      刪除
  6. 回覆
    1. 我同佢地比, 真係"小"手, 買洗碗手套都要係S, 不過唔代表靚 XXD

      刪除