2018年11月26日 星期一

甜餐包

甜餐包是經典款港式麵包之一, 對我來說, 它是百吃不厭。
每隔一段時間, 我都會想起它,  難道甜餐包已經潛伏在我的飲食基因內? 😆

加入了湯種我麵團, 甜餐包十分鬆軟呢。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 放咩都得, 不過我就like牛油餐包

      刪除
  2. 腸仔蛋配甜餐包,正!如果將佢變成鮮油餐包就更加係昇華享受!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意搽牛油
      下次配羅宋湯都好味

      刪除
  3. 我都係喜歡呢種港式麵包。

    回覆刪除
  4. 豉油西餐的濃厚近乎橙色羅宋湯+甜餐包配牛油,絕對是集體回憶。如果有日要離開香港,我會想念它們的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果走, 就要去適應當地生活, 唔好仲成日話要食蒸魚

      刪除
  5. 我度超市有類似質感嘅包,可以止吓癮,唔使自己出手.

    回覆刪除