2018年11月30日 星期五

補充劑

抽血檢驗結果出爐, 發現原來我有一高一低: 血小板偏高、維他命D偏低。
 

我一早知道我的血小板比專員的高, 因為每次捐血都有上回的樣本分析。 我一直不以為然, 醫生卻對我說要多加注意, 太高的話有機會引起血管栓塞。
 

我從不喜歡跟陽光玩遊戲, 所以陽光猛烈時, 我會躲起來, 卻忘記了這裡跟老家不一樣, 陽光燦爛的日子實在太短。 儘管如此, 猛烈陽光那份剌熱卻比老家的厲害得多, 尤其是夏天, 坐在車子內, 感到陽光穿透衣服來戳。  網上資料顯示, 如果嚴重缺乏維他命D,  可能導致佝僂症 (是不是像五代裕作的阿嬤呢? 🙄)、骨質粗疏鬆及增加骨折的風險。
 

現在我要服維他命D補充劑, 三個月後再來一次抽血檢驗, 看看有沒有改善啦。
 


14 則留言:

  1. 咁等春天來後多啲安排戶外活動啦^^

    回覆刪除
  2. 2樣都冇好嘢
    適當晨間or午後曬下絕對需要
    我個鄰居都好怕曬,好快骨質疏鬆
    血小板高,你使唔使食薄血丸

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上資料, 可以嘗試捐血小板, 不過要坐足成個鐘, 我下次見醫生會問佢

      刪除
  3. 適合補充劑都好嘅
    我之前驗血發現鉀含量低
    醫生話叫我食多啲蕉,
    但我同佢講我係唔鍾意食蕉
    佢話冇所謂呀
    食4日鉀丸就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我一定無呢個問題, 香蕉係賣飛佛

      刪除
  4. 我家主子都試過唔夠維他命D要食supplement,我仲衰到學佢偶像黃子華笑佢話佢唔夠葉綠素。;P

    回覆刪除
  5. 做下運動,曬下太陽,注意身體健康啊!

    回覆刪除
  6. 咁襯冬天有太陽嘅日子就狂曬啦.

    回覆刪除
  7. 我哋少見陽光,冬季又日出夜長,除了缺少維他命,更會容易有抑鬱症。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有人會抑鬱自殺,有人要靠酒精麻醉自己

      刪除