2018年12月1日 星期六

薑燒豬肉

近來做了兩次日式料理, 首先登場的是薑燒豬肉。 以前吃定食, 薑燒豬肉是我的三甲之選。 

簡單易做又好吃, 對老外而言, 也頗 impressive。 這裡買到的薑大多已是耆英, 我用來切成薑絲、薑片, 某人受不了, 一吃到就會吐出來, 反而磨成薑汁入餚, 他吃得津津有味。

天氣冷的時候, 我總想吃點熱的東西, 而且那陣薑的氣味總會給我一種溫暖的感覺。

14 則留言:

  1. 賣相超級靚。
    我老伴都係見到薑好似見鬼咁,徧徧我就喜歡薑的味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家某人未至於見鬼 ^^, 不過食到薑絲/薑片, 就唔多高興

      刪除
  2. 我會揀牛,呢排更加,周圍都豬瘟

    回覆刪除
  3. 我也喜歡吃薑燒豬肉,薑很驅寒呢~
    也喜歡吃薑汁撞奶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑汁撞奶, 我都整過, 結果一個人食哂, 有人接受唔到

      刪除
  4. 日式嘢我都有一排冇煮.

    回覆刪除
  5. 我家主子都係,薑汁就得,薑絲薑片就免問。

    又,我都好like呢味餸。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都 like, 以前出去食定食, 首選三甲

      刪除
  6. 我鍾意薑味,但英國的薑真的 ''唧'' 不到汁出來。

    回覆刪除