2018年12月23日 星期日

聖誕任務

聖誕任務首回合終於完成, 我們也送出了自製禮物給相熟的街坊。

除了朱古力, 我還焗了曲奇 & Gingerbread muffins。


這款 Sésames 是我喜歡吃的餅乾之一, 外脆內軟, 芝麻香味誘人。
別以為它是煎豆腐。😁  這是我第一次做的餅乾 Nantais, 味道如 Shortbread,  加入了糖漬水果的 Nantais 增添了聖誕氣氛。  我本來是想印模的, 但是耳邊一個「煩音」, 說切成長方形就可以啦。 只怪我意志不夠堅定, 最終屈服於「煩音」。
 

不過在此也要謝謝「煩音」一力承擔包裝之重任。  
我今天要好好休息, 明天還有聖誕前夕晚餐要應付呢。 雖則只是三人晚餐, 但一想到明天一早要去超市, 我的頭又開始痛了。  

17 則留言:

  1. 我受煩音催眠咗一路未醒過😴😉😂

    回覆刪除
  2. 哈哈,又真係幾似煎豆腐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見佢出場, 我想起要整個蠔油獻 😁

      刪除
  3. 送給街坊的禮物包好靚、好有心思!
    聖誕前夕晚餐應難不到你吧:)
    祝你和「煩音」聖誕快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry Christmas!!
      呢D叫用誠意搭夠 😁

      刪除
  4. 回覆
    1. 一見佢出場, 我想起要整個蠔油獻 😁

      刪除
  5. 就是要去超市買餸我都已經好煩,人多車多,想買果樣無果樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排黃背心封路, 好多貨都到唔到

      刪除
  6. 回覆
    1. 因為有D野唔想買定, 王子請看下回分解

      刪除
  7. May Christmas and the coming year Bring happiness to you and your family !

    回覆刪除