2018年12月19日 星期三

圖片找不同

這張相片有甚麼問題?
網上圖片
要是你看到a圖背景中的標語跟b圖中的不一樣, 那就證明你的眼力非常好。😉

話說公營的法國電視三台在上星期六的19/20 新聞中, 報導黃背心運動時, 將標語中的 Macron dégage 內的 dégage 抹掉了。 Dégager 可以解作清理, 排除阻塞, 當年法文老師說如果別人擋路, 我們這時對人家說 dégage, 是十分粗魯, 我理解它正如廣東話中的"死開"。
 

法國電視三台隨後解釋那是 «erreur humaine» 人為錯誤, 並不是有意遮蔽。 《解放報》有說是編輯根據"非正式規定", 認為侮辱字眼不可以於螢光幕出現, 亦沒有通知總編輯, 便決定抹走 dégage 一字。   

這邊廂「假新聞」泛濫, 那邊廂又有P圖事件, 難怪有人會對媒體失去信心。

14 則留言:

  1. 真係...有圖...
    都不一定有真相!
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家咩圖一可以P, 美魔女都未必真係魔女 XXD

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢點都唔會辭職, 放一百個心
      佢個黨有D人一開始時仲講, 佢唔做邊個做, 又話有人係乘機謀佢個位, D講法係咪好似曾相識呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係唔出奇, 呢度好多都會 autocensure, 好似以前DSK, 我唔信佢鐘意女人, D記者唔知掛, 但一直無人講, 當年仲話佢係總統大熱, 點知一單酒店事件, 佢連IMF個位都無埋

      刪除
  4. 乜法國都有呢啲,自我審查。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 而家咩圖一可以P, 美魔女都未必真係魔女 XXD

      刪除
  6. 祝妳們
    冬至團團圓圓
    共渡佳節

    回覆刪除