2018年12月11日 星期二

聖誕預習 ~~ Gingerbread muffins

我們通常在聖誕節送些糕點給街坊, 算是答謝一年來的幫忙。

今年的自家製聖誕糕點禮盒內容, 我已想好啦, 那就是 Stollen+聖誕曲奇+Gingerbread muffins。 至於如何包裝, 反而最傷腦筋, 直到現在還沒有定案。

參考了這個食譜, 我減了糖的份量, 同時放了糖漬橙皮丁。  隔一天的 Gingerbread muffins 吸收了香料, 再配上甜甜的橙皮丁,  比剛出爐的更好吃。
 

同場加映: Stollen, 是我今年的第一擊呢。 

17 則留言:

  1. Stollen
    德國式聖誕蛋糕
    同普通聖誕蛋糕嘅分別喺邊度呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個可以話係麵包類
      聖誕野, 都係個D材料, 糖漬水果, 杏仁, 香料, 因為天氣凍, 呢D都係保暖野
      而家當然仲有朱古力, etc

      刪除
  2. 環保嘛,唔洗包裝啦,嘻嘻!

    街坊見到妳自家製糕點已經超開心!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都要包下嘅, 唔係同平時俾佢地無分別 XXD

      刪除
  3. 送禮我呢邊興用一塊大透明包裝膠包,喺頂用絲帶封口.好似送禮嗰啲hampers咁包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, 我想用花店個D膠紙來包, 唔知OK唔OK

      刪除
    2. 如果食用安全都OK嘅。穩陣啲用保鮮紙包咗件食物先,再用呢啲膠紙包。

      刪除
    3. 唔好用非食品包裝☝🏻

      刪除