2018年12月22日 星期六

朱古力大作戰

原來想好了以 Stollen 送禮, 隨後我發現家中有一大堆朱古力存貨, 於是決定變陣, 自家朱古力自己做。  
正如專員說 YouTube is your friend, 我當然問問好朋友方法如何, 竟然給我找到一個合專員口味的做法: 外層是牛奶朱古力, 內層是白朱古力, 再加上杏仁。 
第一次做出來的效果不如我意, 朱古力底部凹凸不平, 而且餡料吃起來有點硬。  同時牛奶朱古力+白朱古力的確是超甜。😓

再接再厲, 我把牛奶朱古力換成黑朱古力, 將白朱古力溶掉後, 再放入淡忌廉拌勻。 這個回合, 朱古力的底部比上次的平整了, 而且餡料也沒之前的硬, 甜度也降低了。  
做好了的朱古力排排坐, 等候發落。😁

我還做了 Mendiant。 Mendiant 就是在圓餅狀的朱古力上面放上堅果、乾果, 各適其適。  
一看就知道這個 mendiant 出自誰的手筆啦。😉

14 則留言:

  1. 白力唔屬於古力,勁甜🥴
    黑力最正👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你依家整咗,情人節點🤔

      刪除
    2. 白朱古力係某人鐘意食, 我反而鐘意食黑朱古力
      情人節, 我唔會送禮啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 不過試嘅過程, 我地食左唔少 😁

      刪除
  3. 如果我住你隔離
    一個月就肥5kg
    咁多好嘢食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住我隔離, 除左有野食, 仲有🐱玩

      刪除
  4. 專員整嗰粒特別多朱古力同果仁

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔送啦
      可能遲D有時間至整, 不過遲D又要整 Galette des rois 😁

      刪除
  6. 好靚!睇落好似出面賣果啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前上過堂教過, 出面賣得貴係因為溫度控制得好, 未必一般家庭做得到

      刪除