2018年12月26日 星期三

平安夜晚餐

過去幾年的平安夜晚餐, 我和專員都是到別人家作客, 我只會做些餐前小食及甜品而已。  今年我們一早已決定寧靜過平安夜。 但是當知道 F先生還在醫院療養,  F太太要獨個兒過平安夜, 我們就相約 F太太一起吃晚餐。 只是三人晚餐,  我做的相對簡單。

餐前小吃全體合照:  Sapin feuilleté、日式溏心蛋、豆瓣醬拌小蝦、西班牙辣腸
Sapin feuilléte 是在酥皮上塗上芝士醬、鋪上火腿及碎芝士, 再作聖誕樹造型而已。


Entrée: Tomates farcies 焗釀蕃茄 
我將挖出來的蕃茄肉切碎, 鋪在蕃茄周圍, 然後放入用來做 Risotto 的圓米。 米飯吸收了茄汁,  很是開胃。  (就是為了做這道前菜, 我當天就要一早到超市入貨啦。😏)

主菜: Pintade braisée aux lardons & champignons 煨珍珠雞

由專員操刀,  我還未拍照時, 他已經從鑄鐵鍋中取出珍珠雞, 可惜可惜。 配菜是鵝油炒薯仔。

甜品:  Bûche de Noël
聖誕必不可少的甜品  bûche de Noël, 內裡是白朱古力加上 Mascarpone 和雲呢拿糖, 味道像雲呢拿軟雪糕。 外層是牛奶朱古力 Ganache montée, 打發後的 ganache 比傳統的來得輕盈。 
雖說由小食至甜品, 我算是一手包辦, 因為煮法不太複雜, 我是輕鬆過關啦。 😉

14 則留言:

  1. 美味豐富晚餐
    Sapin feuilléte 睇嚟幾好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 三個人晚餐, 算係豐富啦
      Sapin feuilléte 三扒兩撥就食完

      刪除
  2. 回覆
    1. Did you bring your unfinished work home again? 👿

      刪除
  3. 輕鬆過關, 咁出年要向更高難度挑戰啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛再與天比高架, 做到呢個水準已經夠 😀

      刪除
  4. 嘩,你整咗好多嘢食呀!

    回覆刪除
  5. 個蛋糕靚到好似買返嚟嘅咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝王子讚賞
      不過而家街買個D好少會做蛋糕卷, 通常都係用模整就是了

      刪除
  6. 那聖誕樹造型....
    第一眼,以為是有翅膀的東西。。。
    哈哈!

    回覆刪除