2020年11月15日 星期日

我和牙醫的約會 @ 2020

我和牙醫一年一度的約會又到了。 預約時, 我已被告知當日能否提供服務, 要視乎情況而定。

到達診所時, 先到櫃檯報到。 相信是疫情關係,  安排跟過往有所不同。櫃檯小姐叮囑我們要用診所提供酒精搓手液潔淨雙手。 我們遞上了保健卡後, 她便馬上用酒精消毒。  候診室的座位較以往的少, 每個座位亦有一米的距離。  當然平日讓大家解悶的雜誌也收起了。

牙醫和助理全身裝備: 口罩、眼罩、保護衣、手套和鞋套。 診療室門內的旁邊, 放了一個大膠箱。 我走進診療室時, 助理吩咐我要把我的外套、手袋放入膠箱中的大膠袋內。 

檢查牙齒時, 我要將口罩拿在手中。  牙醫檢查過後, 便告訴我, 我的牙齒大概沒有甚麼大問題, 這天也可以給我洗牙。 洗牙前, 我也要配戴護眼罩。  說真的, 這位新來的牙醫手勢不錯, 是我第一次在這兒洗牙時沒有感到什麼痛楚。  先前洗牙過後, 我總是像給人揍了一頓。

離開診療室時, 我要把放了外套和手袋的膠袋整個取走。  助理隨即消毒治療椅。 最後牙醫建議我要每半年洗牙一次, 求神拜佛, 我希望六個月後碰到的依然是她。 


 

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個我無留意呢, 因為佢地有我保險和保健卡資料, 佢地會自己去 claim 錢

      刪除
  2. 我度差唔多但又冇咁嚴謹。幾日前我去剝牙所見,保健卡冇消毒,冇大箱大膠袋。

    回覆刪除
  3. 妳一定係好乖嘅客人,整痛妳都唔郁唔叫,我相反,又郁又叫等佢知我唔C服,然後牙醫會自動自覺輕手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又唔啱得哂, 我太辛苦, 係會舉手架, 不過佢地有時會話等一等, 整埋俾你浪口

      刪除
  4. 防疫措施好嚴謹喎,我依家都係半年洗一次牙

    回覆刪除
  5. 3月封城到依家,牙醫無開,到依家我都未約到洗牙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無開差唔多成年, 牙醫一定牙痛咁聲

      刪除
  6. 自疫爆後
    護士電我取消不必要牙醫服務

    回覆刪除
  7. 好怕去。。。睇牙!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕架, 但係都要去
      最怕係D機器聲

      刪除
  8. 我之前去洗牙,開始前要用一啖消毒水啷口一分鐘
    如果你牙冇乜問題做乜要半年一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實舊年返香港睇牙醫, 佢都係咁講
      因為本人口水分泌較多, D牙石比較黏, 如果半年洗一次, 會無咁辛苦

      刪除