2022年8月11日 星期四

一貓獨大

不經不覺,少爺待在我家已有九個年頭。


這幾個月來,他比以往難伺候,不時扭計。 從前我們給他貓湯、零食,他三扒兩撥便吃完,現在他有時只吃幾口而已。 他又喜歡進進出出,比過去更任性、不受管束。 

專員說,少爺的改變全是因為他再沒有競爭對手。 他以前要爭寵,怕會輸給對手,目前再沒有這個需要啦,所以他更加我行我素。

話說回來,九年不是一個短日子,少爺不至於老態龍鐘,但是白毛明顯多了,頭、耳朵,屁股都有不少白毛。 

不過不管他年紀有多大,他都是我們的 bébé,只要他能夠健康快樂地生活下去,我們便心滿意足。 


 

16 則留言:

  1. 只要佢食得好、瞓得甜、去得爽,就安心!

    回覆刪除
  2. 幸好牠仍然活躍,可以周圍走。

    回覆刪除
  3. 毛孩年紀漸大,會毛病漸多...
    希望無乜大礙啦!
    🙏🙏🙏🙏

    回覆刪除
  4. 每次諗起貓地既歲數,都好唏噓,相處既日子不斷咁縮短

    回覆刪除
    回覆
    1. 我盡量唔去想...
      尋日我忽然聽到🐈叫, 因為忙緊, 叫專員開門睇下, 佢睇過四周圍, 都話唔見🐈
      之後我突然想起尋日係 Rouquin 離開左我地3個月嘅日子, 我又忍唔住😭

      刪除
  5. 原來啲毛都會變白㗎?!

    回覆刪除
  6. 我盡量都唔去諗, 珍惜現在就係啦

    回覆刪除