2022年8月20日 星期六

飯聚

愛宅在家的C9難得與友人出外用餐。 我們選擇了離家車程不遠的一家連鎖店。

這個月開始,口罩令和疫苗通行證等防疫措施已經取消,現在出外用膳,已經無需要出示甚麼疫苗證書。 觀察所得,所有到來的顧客都沒有戴上口罩。

曾幾何時, 我覺得在這裡到餐廳吃午飯,比老家的貴。 現在再比較,價錢拉近了不少,而且遇到的侍應,他們的服務態度通常也很好,我沒見過他們會端起一副晚娘嘴臉。

這家連鎖店的食物質素算是不錯啦。 


坐在鄰桌的是三代同堂。我們後來才知道他們是為了慶祝老太太92歲生辰。雖然老太太走路時彎着腰,也要撐拐杖,但是精神很好,思路也很清晰。 她更可以吃完整件朱古力蛋糕,實是厲害。


15 則留言:

  1. 太好了,可以同朋友飯聚!

    回覆刪除
  2. 差點忘了”疫苗證書”這傢伙!

    朋友飯聚,就腳最緊要,至少完埸時唔駛趕住走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食飯真係要搵啱腳, 唔多啱傾, 坐得耐會想C

      刪除
  3. 我已經3年無見到老友
    全部都只係📞

    回覆刪除
  4. 真係好少見你話出外食飯,食物賣相吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我呢度附近真係無咩好食, 以前有間小店仲可以去下, 而家老闆兩公婆都退休無做啦

      刪除
  5. 你真係要多d出下去啦,成日宅係鄉下,花都咁多正嘢都唔去睇下

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下人真係麻麻地花都, 可能我都係巴黎症候群

      刪除
    2. 几年前再去花都覺得好似不再是白人的世界。 有一次在好鄉間,收唔到电话信号既地方,認識一位法国屋主,實在想像唔到佢會住到咁僻既地方

      刪除
  6. 琴日星期一晚我都出去又一城 dinner, 估唔到餐廳都几多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能食肆之前太多規定, 而家鬆綁, 所以多人

      刪除
  7. 疫苗通行證希望以後都唔使要啦。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕冬天又話返來, 又要人人留係屋企

      刪除