2022年8月6日 星期六

數學題

超市亞陳的生鮮食品托盤不再是發泡膠,而是改用紙製的。

自從包裝更換後,不知怎的,我總是覺得紙製的托盤比發泡膠的較重,我會不會多付錢而不自知呢。

於是趁着到超市入貨後,做個小實驗。 

包裝標示這盒豬肉的重量為924g,我的電子磅卻顯示是959g,差別是35g。 難道我是賺到了?

隨後我分別將紙盒和豬肉稍重,結果豬肉淨重866g,紙盒是84g,共重950g,與先前連肉帶盒相差了9g。


那麼我究竟是賺了,還是當了冤大頭呢?  還是美食節金句「你個嘢壞左呀」??

我在專員面前發牢騷,他便辯解說,紙盒的重量可能只有20g,後來逐漸吸收了豬肉滲出的水份,於是比先前重了, bla bla bla...

真正的答案是什麼呢?  我腦袋真的很亂...🥴

 

12 則留言:

  1. 通常係計淨重,要除盒重量!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果計淨重, 相差仲遠, 所以我唔明

      刪除
  2. 唔會計埋包裝嘅,你估香港街市海鮮檔綁蟹果堆草咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔明啦, 計淨重, 仲差得遠

      刪除
  3. 我都覺得價錢應該係計net weight,而其實買菜或肉,只要目測分別不大,我多數會揀盒輕身啲,煮/食少啲,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 計淨重, 差得仲遠呢, 所以我話我唔明

      刪除
  4. 專員好似金田一。。。咁厲害!
    啊哈哈!

    回覆刪除
  5. 專員嘅解釋我覺得有道理喎。

    回覆刪除