2022年12月3日 星期六

Coupures d'électricité 停電

這幾天新聞重點都離不開「停電」,我相信這是政府的期望管理,讓大眾作好心理準備。

根據報導,當局會視乎情況,決定對部分地區暫時停止供電。 停電時間為上午八時至下午一時,或是晚上六時至八時,最多為時兩小時。 受影響的民眾會於停電前一天會收到通知,屆時電話及上網服務也會暫停,交通燈亦會熄燈,同時位於需要停電地區的學校也會因此停課。

面對能源危機,逼不得已要採取斷電措施,是可以理解的。  不過一眾官員前陣子一直說電力供應沒有問題,我們可以安然渡過今年冬天,甚至總統六月時更說冬季並沒有停電風險。  這時卻來個一百八十度轉變,究竟信用何在?   難道我們有的都是金魚腦嗎?

令我更氣惱的是昨晚第六台介紹位於西南部 Montauban 的 Le Festival des Lanternes。  這邊廂,當局呼籲大家要節約用電,那邊廂卻來個燈籠節。 負責人辯解用電量不多,只等於二十個家庭的用電量。  用電量是以天計,還是以月計呢?   那就沒有說得清楚啦。 





12 則留言:

  1. 乜要停電呀!其實平常大家慳啲使咪仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吹左風一陣啦, 因為有D核電廠之前關左, 無估到要用嘛, 而家先至話會攪唔掂

      刪除
  2. 睇到都覺忟呀😤!應該叫某國負責張電費單,反正都係説好佢地嘅故事啫😜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 某國係呢度好有影響力架, 唔好睇小佢

      刪除
  3. 遲下再凍d都唔知點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望唔好因為咁有人凍C, 唔係都真係幾大鑊

      刪除
  4. 冬天至嚟停電,我諗唔係家家戶戶都燒柴

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人暖氣係用煤氣, 但有D家庭係用電架, 電已經貴, 仲話分分鐘要停, 都唔知點算

      刪除
  5. 燈籠節正喎。如果喺我呢邊搞我會去睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你不如睇下攪手係邊個, 叫佢做完呢個, 去你個地頭攪番個啦

      刪除