2022年12月13日 星期二

Stollen 聖誕史多倫麵包 @ 2022

焗爐退隱數月,終於為了即將到來聖誕節重出江湖。

我習慣每年聖誕節會送自家製 Stollen 給兩戶上了年紀的街坊。 因為已經沒有搓麵團幾個月,恐怕技巧生疏了,於是先來試做試做。

麵包一出爐,我便立即掃上牛油和灑上糖霜,隨後把麵包蓋好, 等到第二天才吃。   


不知道是不是已經給同化,口味轉變了。 曾經何時,一聽到聖誕麵包內裡有酒漬葡萄乾及糖滇水果,總怕它會很甜,不大接受,現在居然覺得蠻好吃呢。 

14 則留言:

  1. 還可能是習慣了,做和吃此物已和聖誕掛勾,吃時更加期待節日來臨🎊

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦都可能因為凍, 所以食呢類東西會覺得好舒服啦

      刪除
  2. 我仍然習慣港式麵包的口味,但只要沒有玉桂,我其他口味也可以接受.

    回覆刪除
  3. 香港多了超市賣stollen,但很貴,能自己做真好!(但我沒有這個能力......) (from 芝) (用google account留不到言,唯有選匿名留言。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都間中都用唔到自己account留言
      我知道香港除左有人賣 stollen , 仲有 panettone, 不過好多香港人接受唔到佢地太甜

      刪除
  4. 這樣的麵包加上凍的天氣...
    好有聖誕的氣氛!
    今天香港也很凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣溫驟降, 要著多件衫, 唔會冷親

      刪除
  5. 自家制既好處係,甜度、口味都可以自己控制

    回覆刪除
  6. 我今年買咗唔同牌子嘅嚟食。睇吓邊間好。

    回覆刪除