2023年2月26日 星期日

追劇

我近來又重拾舊日在老家的嗜好: 追劇。 

現時串流平台何其多,為了吸引客戶,免費試看便是推廣的手法之一。  Disney+、Paramount+ 及 Apple TV+ 都有此招數。  儘管如此,我依然是主攻亞馬遜。

我和專員的喜好不盡相同。 我喜歡看懸疑偵探、處境喜劇類,他則愛看關於戰爭、科幻、西部牛仔等。 而且我有個不良習慣,就是愛跟編劇鬥智,亦即「估劇情」。 即使追劇,我又不至於會廢寢忘餐。 


串流平台除了劇集,還有電影。 相信因為各大平台都需要一定數量的存貨,因此質素參差不齊,例如 J. Lo 最近的 《Shotgun Wedding》真是叫人失望。 雖然看了預告片,已有心理準備它不會是一流好電影,可是沒有想到是如此之爛。

11 則留言:

  1. 小聲說,我地一個會籍都無😅。J Lo嘅戲,我只係n年前,睇過Selena咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上,我地D會籍都係續約送試睇架, 睇幾個月就會停

      刪除
  2. 我好耐無追劇啦,追趁都失控😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我無呢份一次過要煲哂嘅精力啦

      刪除
  3. 仔仔爸愛睇偵探、黑社會、専業人仕如醫生、律師嗰啲,總知情情塔塔嗰啲佢就唔啱,我追劇都唔會追到癈寢忘餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕睇個D談情說愛嘅偶像劇, 真係唔啱一把年紀嘅我

      刪除
  4. 我近年都是看韓劇多...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度某台replay都有韓劇, BTS 都好多人識架

      刪除
  5. 我依家上網時間都少咗,追劇更加冇時間。(王子)

    回覆刪除
  6. 逢星期四新片上畫就日日睇哂想睇嘅戲

    回覆刪除