2023年2月9日 星期四

叉燒 Char Siu

想不到F太太清理冰箱,我居然也會受惠。 F太太本來就不大喜歡吃肉,F先生是食肉怪,不過由於近來健康問題,也減少了吃肉,於是F太太便趁機將冰箱內的冷藏肉分給街坊。 我們也分得一份 faux-filet de porc 豬柳。

份量不算很多,但是足夠二人享用。 我正在想用什麼方法炮製,專員便提議用 sauce sucrée 甜醬汁。 甜醬汁??  什麼甜醬汁??  我完全不明所以,後來他嘗試解釋,猶如在玩「有口難言」,最後我終於明白他想說的正正是「叉燒」。😁

慳家C9依舊不願開焗爐,所以用上平底鑄鐵鑊,做個「鑊仔叉燒」,效果也不錯呢。  雖然沒有玉冰燒,都可以斬大舊叉燒。 😍

11 則留言:

  1. 甜醬汁,形容得好好呀,叉燒嘅醬汁唔甜的話,我都唔會食,哈哈!

    回覆刪除
  2. 原來唔駛用焗爐都可以做到叉燒,仲整得咁靚

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你有所不知, 某人真係曾經想買個燒木嘅暖爐+煮食爐

      刪除