2023年11月11日 星期六

手動絞肉機

先前從超市L記買來了新玩具: 小型手動絞肉機。  

 

買了回來當然要試用啦,首回合用了它來做碎豬肉。 

安裝不太困難,只是機身支托架厚度跟我家廚房的檯面高度不符,我要另外找來砧板幫忙,實在始料不及。

有了碎豬肉,便想起了久違了的麻婆豆腐。 自家種的辣椒終於可以派上用場啦。

可惜辣度不似預期,算是美中不足。 😬

  

11 則留言:

  1. 我地以前有部迷你電動嘅碎肉機,不過有次主子清洗時,唔小心戒傷,大家就驚青到唔敢再用啦。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有部廚師機都有呢個功能, 不過要裝要拆, 如果只係做少量, 我覺得好麻煩咁啦 (阿毛)

      刪除
  2. 好似幾方便喎
    唔太辣啱我。

    回覆刪除
  3. 1 is always better than 0

    回覆刪除
  4. 一份麻婆豆腐用剁仲快(豆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你忘記了我是手殘女啦 (阿毛)

      刪除
  5. Great post! I liked your unique take on the topic. Keep writing—you have a talent for it!

    回覆刪除