2017年4月3日 星期一

自製花生醬

南下之前, 花生醬早已沽清。回來後, 我又當起花生友剝花生, 再放進攪拌機打碎, 磨成花生醬。 如果期間覺得花生磨得有點乾, 可以放入1-2湯匙油 (我用葵花籽油)。 要是喜歡花生醬帶點甜的話, 最後可以加入蜜糖攪勻。




我的元氣早餐: 蜜糖花生醬多士+黑咖啡。 吃完了, 不用呼叫骷髏頭堡, 我都充滿力量。😆

24 則留言:

  1. 即係仲好過食大力菜💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 大力菜只有我食架咋, 我會午餐食佢

      刪除
  2. 加蜜糖又幾好喎,可以代替煉奶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又真係好少用煉奶, 係呢度直情無買過, 雖然街坊話用來整蛋糕一流

      刪除
  3. 你再繼續咁食
    HE MAN都托你唔起
    HAHAHAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 暫時我個 He Man 都仲頂得住 XD

      刪除
  4. 蜜糖正喎,好過開罐煉奶後又要諗方法做低佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好少用煉奶, 係呢度直情無買過

      刪除
  5. 我成日都好想整,因為自己整會健康D,你整得好滑呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整一定無 palm oil
      其實俾心機慢慢黎, 就會好滑架啦

      刪除
  6. 狗哥有冇響你隔離,企圖分一杯羹呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剝緊花生時就有, 部機一開就走夾唔頭

      刪除
  7. 回覆
    1. 因為發現街買嘅有 palm oil, 所以先決定自己整 ^^

      刪除
  8. 我無妳咁叻,自磨花生醬,
    妳咪要去買番嚟再揀花生,好勞心勞力呀
    不過就得到美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常買一大包返來, 最花時間係剝花生, 其實好簡單
      之前我地發現街買有 palm oil, 先決定自己整咋

      刪除
  9. 回覆
    1. 都係個句, 各有所好, 正如我麻麻地果醬

      刪除