2017年4月13日 星期四

〔蛋糕〕Chocolate Chip Muffins

France 2 的早晨節目有個教煮環節, 上星期五女主持人示範朱古力香蕉瑪芬, 居然抬出一部廚師機, 開動它來攪拌麵糊。作為哥頓的支持者, 見到那部廚師機不停地轉動, 自然看得反白眼 😒, 同時也刺激我焗 muffins 的意欲。行動派立即翻出家中的 muffin 材料, 拌拌弄弄。





坦白說, 我對那位女主持人一向沒有好感。她在教煮環節中總是一邊看著鏡頭洗洗切切, 一邊微笑, 而且是皮笑肉不笑。(說到這裡, 我又想起老家推廣銷售的假音) 前陣子女主持人更因為家中傭工是無證黑工而被判入獄6個月獲緩刑。 可是我不明白為什麼公營電視台依然可以繼續讓她擔任主持。


14 則留言:

  1. 梗係有贊助又唔使佢自己洗
    幾粒muffin 一枝木匙搞定啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係都唔好咁教人呀, 用個機黎攪, 整出來就唔係個回事啦

      刪除
  2. 所以鼎爺廚房嘅實而不華咁受歡迎,睇刀功都值回票價!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意睇佢, 有實力, 唔駛攪咁多花臣

      刪除
  3. 唔使睇佢,你整得咁靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會專登睇佢, 有時朝早開電視, 咁啱俾我見到

      刪除
  4. 廚師機一定係贊助㗎啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有贊助可以整第二樣嘛, 點解用來整 muffins, 係咁攪, 攪完就係個樣野啦

      刪除