2017年4月7日 星期五

〔甜點〕Choux à la crème

泡芙是我的心頭好, 可惜上一次的製成品簡直慘不忍睹, 麵糊太稀, 所以泡芙像班戟那樣扁平。 😡

深深不忿的我當然會再接再厲。  人家三兩下功夫便攪好麵糊, 我可花了不少力氣, 猶如臂力大挑戰。💪 但是當看到泡芙在焗爐內慢慢升起, 就覺得我的氣力沒有白費。😄   不過我已經決定下次再做時, 還是把任務交給廚師機好了。

接著從泡芙底部擠進 crème pâtissière, 最後以糖粉及朱古力醬作點綴, 阿毛泡芙就完成啦。✌️








15 則留言:

  1. 好吸引喎,我都想食。

    回覆刪除
  2. 阿毛泡芙脹卜卜,有唔同色水再加埋靚靚擺盤,食都食得開心d呀!今次有冇益街坊呀?

    回覆刪除
  3. 我覺得個麵糊好難煮。但我好鍾意食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次都唔成功, 呢次係第二次, 叫做OK啦
      我一直都想學整, 終於得左

      刪除
  4. 正喎. 某人一次過食咗幾多粒呢?

    回覆刪除
  5. 麵糊攪到拎起有塊三角型咁掛落就啱了,唔使廚師機啦
    下次放糖粒上面

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日無意睇左名廚 Cyril Lignac 示範, 學到野, 不過佢都唔係手攪, 用 Electric Hand Mixer

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝!! 做第二次就攪得掂, 我已經好開心

      刪除