2019年8月10日 星期六

彈性時間

Rouquin 自從吃了有藥性的貓糧後, 尿頻的情況減少了不少, 我也放心多了。 

為了避免兩位主子吃了對方的糧餉, 我們實施了彈性開飯時間, 通常 Rouquin 會比少爺早回家, 我會先讓他吃。 有時人算不如天算, 他們同時回來, 我們只有將 Rouquin 的盤子蓋好,  好讓少爺吃飽了出門。 幸好 Rouquin 也乖, 他會在一旁等着。


一個月後, 我們要將他的尿液樣本送到獸醫那兒化驗, 希望到時一切安好。🤞

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 已經分開左, 佢地會趁我地唔覺唔覺就食對家D野

      刪除
  2. 咁乖等你?佢唔偷食其他嗰啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都會趁我地唔覺偷食少爺個兜

      刪除
  3. 妳兩隻易搞啲,我6隻都唔知點算好,一定唔可以放長糧

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好佩服你, 我得兩隻都攪到一頭煙

      刪除
  4. Rouquin咁乖,只會食自己嗰盤!祝驗乜都達標!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會趁我地唔覺偷食架
      我希望佢無咩事, 我真係好怕話要開刀

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係盡做啦, 兩位主子都攪到我一頭煙

      刪除