2019年8月22日 星期四

阿花

門外傳來一陣貓叫聲,  而且持續了一陣子, 我起初還以為是長氣袋 Mr. Looping, 打開門一看, 原來是久違的阿花。


門一打開, 阿花小姐便大搖大擺走進來。 雖然阿花小姐已經很久沒有來訪, 她依然記得我家的間隔如何, 我一走入廚房, 她就一直跟着我, 不停喵~喵~

作為主人家, 我自然用心接待, 除了給她貓罐頭, 還有牛奶。 她三扒兩撥吃光光, 之後還一直在叫, 看來是餓得慌了。 我又再給她乾糧, 最後她吃了兩盤子才罷休。 為什麼她會這麼餓呢?  或者因為照顧她那一家人外遊, 沒人照顧她吧。

我給專員看了這張相片。 他問我是不是替阿花小姐拍證件相。


 

17 則留言:

  1. 學生相

    點解養貓咁不負責任.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者有託人照顧, 不過人地又未必咁上心

      刪除
  2. 咁慘餓咗好多日咁,好彩佢識搵食

    回覆刪除
  3. 好在阿花識得嚟搵你!

    回覆刪除
  4. 阿花都算醒,仲識得揾食。餓成咁,真係橙呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃佢食得好擒青, 真係應該餓左一陣啦
      不過佢唔蠢, 識搵食

      刪除
  5. 阿花小姐好靚女,餓成咁真陰公。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人成日話, 點解我兩位公子總係唔及人地靚 😡
      好在佢唔蠢, 識搵食

      刪除
  6. 無陰公囉,餓成咁,阿花主人去幾耐﹖希望佢日日識去妳度搵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢連續黎左幾日, 今日無來, 我估佢主人一家返左來啦

      刪除