2019年8月24日 星期六

另類黯然銷魂飯

趁着超市優惠,  買了一塊 filet mignon 回來。 所謂優惠價,  1kg 也要 10€。 跟老家的價錢相比, 不曉得是貴還是划算呢?

回來第一時間想起叉燒。 晚上醃好, 第二天放進焗爐內烤, 不用花太多工夫。 人家的黯然銷魂飯是叉燒加上煎蛋。 我不想吃煎蛋, 因此換上溏心蛋, 算是另類版本吧。 






 

16 則留言:

  1. 法文部位我唔識。如果係最貴嗰part就同我呢邊價錢差唔多.

    回覆刪除
  2. 我...唔知價添(汗),不過我like妳嘅溏心蛋牌版本多啲!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我真係唔知而家係香港幾錢一斤

      刪除
  4. 法國豬柳同英國一樣假。不過我覺得法國的貨係好食D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未食過英國貨, 無得比較, 不過我呢件真係好稔, 一D都唔會食甩牙 ^^

      刪除