2019年8月15日 星期四

尋仇?

我的「錢七」後車窗給打破了。 難道我平日得罪人多, 稱呼人少,  開罪了人而不自知, 人家上門來尋仇? 😨

非也。 鄉公所定期派人來除草、整理, 保持社區整潔。 有人在用剪草機時, 不小心濺起了旁邊的小石子,  結果就是我的「錢七」遭殃, 誤中「流彈」。 

幸好當時專員正要出門, 目睹事發經過, 之後立刻跟那位員工說會通知鄉公所。 因為快要下雨, 我也趕快貼上透明膠紙, 不過事後某人說我的手工馬虎。😤

16 則留言:

  1. 如果人地話完我馬虎會再整過,我又唔介意呀,反正我又唔係幹慣粗活,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都成日話, 如果佢唔滿意, 可以自己做返

      刪除
  2. 如果係有個人企喺嗰個位咪不堪設想。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 不過個幾位員工居然唔同鄉公所講

      刪除
  4. 彈到車都好過彈到人,又好彩見到。

    回覆刪除
  5. 好彩見到事發經過,D石仔都彈得幾勁下

    回覆刪除