2019年8月3日 星期六

Spaghetti à la bolognaise 肉醬意粉

雖然這幾天的天氣跟前陣子相比, 明顯沒那麼熱了, 我卻依然不想待在廚房, 不想做飯。 可惜飯還是要煮, 那就來個簡單的 Spaghetti à la bolognaise 蕃茄肉醬意粉, 一下子煮一小鍋, 吃不完便放在雪櫃, 想吃的時候翻熱就成了。  





有天看名廚 Thierry Marx 的訪問, 提到這道蕃茄肉醬意粉。 很多人以為它來自意大利波隆那 Bologna (維基百科也是如是說), 其實不然。 我們在波隆那是不會找到它的, 正如揚州沒有揚州炒飯, 星洲沒有星洲炒米一樣。 


10 則留言:

  1. 呢個食法好經典,我覺得似港式多啲。

    回覆刪除
  2. 理得佢出自邊度,好食就得

    回覆刪除
  3. 通常我整o既肉醬意粉,都係用現成的

    回覆刪除
  4. 咁啱嘅!我又係煮呢個.但我係用齋肉(荳渣製品).

    回覆刪除
  5. 我最鍾意食。但從未煮得好食過。 肉醬唔似醬,唔soft。

    回覆刪除