2019年8月29日 星期四

舊片重溫 ~~ Wasabi

上星期三晚上,  法國電視三台在播電影《Wasabi》(港譯: 青芥刑警)。 還有多少人會記起這部電影呢?


我N年前看過,  印象卻不深, 只記得演員有 Jean Reno 及廣末涼子。 我一直以為導演是 Luc Besson,  現在才知道我弄錯了, Luc Besson 只是監製兼編劇而已。 

此番重看, 我覺得無論拍攝手法、動作場面都有着《城市獵人》的影子。  作為動作喜劇,  它不算得特別出色, 不過合格有餘, 一看無妨。 

廣末涼子拍這齣電影時只有廿一歲。她不懂法文, 劇組先將她的對白錄音, 她再熟記。 她說法文對白時,  語調自然, 應該是下了一番苦工。





  

15 則留言:

  1. 有印象呢齣戲。但唔記得我有冇睇過.

    回覆刪除
  2. 知道呢套戲但印象唔深
    又係果句,對日本人黎講法文易過英文

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得睇過, 但故仔講咩, 就無咩印象

      刪除
  3. 呢套唔識,有啲認得Jean Reno只因為the da vinci code咋。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢拍過唔少荷里活片架, Mission Impossible, Pink Panther

      刪除
  4. 回覆
    1. 咩年代戲我都會睇, 西洋舊片我都會睇, 係呢度有時睇到幾多經典架

      刪除
  5. 近排見啲英文台都有播返舊西片....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得舊戲都幾好睇(有時有些都沒看過),好過成日播來播去都係Marvel果啲:P

      刪除
  6. 有睇!因為當年好鐘意jean及廣沫!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jean Reno 仲長拍長有, 廣末我就唔知佢近況如何啦

      刪除