2019年10月1日 星期二

蛋糕意外

F先生忽然興致到,  星期六下午號召翌日中午飯聚。 我們甚麼準備也沒有, 其實我不大喜歡即興這回事。幸好我家常有麵粉、牛油、雞蛋等儲備,  可以做個簡單甜點交差。雖說要簡單, 我也加上少許花巧, 以示誠意。 

Gâteau basque 巴斯克蛋糕是西南部傳統甜點,  做法貼近餡餅 tart , 上下是 pâte sablée, 內裡是 crème pâtissière (奶黃 custard)。 

一切準備就緒, 最後關頭便出事了。 我要換過衣服出席飯聚, 於是請某人幫忙, 將蛋糕放在碟上。 某人不以為意, 結果...


大家應該可以想像我的臉會有多難看。 🤬

不知道是不是因為我的「黑臉」, 所以大家沒有挑剔之餘, 還說好吃, 而且吃光光。




16 則留言:

  1. 下次都係自己搞掂好嘞。

    回覆刪除
  2. 我明,完全明嗰下有幾想“小”人,不過度火落咗,將來又變成夫妻間笑話一則。:)

    回覆刪除
  3. 都好小事唧,無事、無事,唔好嬲

    回覆刪除
  4. 唔覺出左事,homemade 係咁架,無完美,不用介意。

    回覆刪除
    回覆
    1. Homemade 都要見人, 爛左一忽, 個一刻真係嬲到震

      刪除
  5. 大家可能以為係運送途中出事吧,應不會介意^^

    回覆刪除