2019年10月15日 星期二

始料不及

兩星期前我分享了女性用品的廣告。  我將電視播放的廣告拍下來, 然後上載到 YouTube。 

我之前會將影片直接上載到網誌, 不過每次都需時甚久, 考驗我的耐性。 於是我試用 YouTube, 的確不用花太多時間就弄好了。 

上星期在專員媽家, 忽然收到電郵說某某人訂閱了我的頻道。 我不禁好奇, 到 YouTube 看看, 那時已有超過八萬觀看次數。 我實在始料不及。 今天再看, 觀看次數超過了十七萬, 還有四十九人訂閱, 正負評參半, 證明有人依然接受不來。 

其實是甚麼人對我的影片有興趣呢?  我百思不得其解。



14 則留言:

  1. 哈哈,咁你多上載影片,好有機會做YouTuber

    回覆刪除
  2. 即係做咗網紅!:)

    又要睇又要鬧,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係呢條片咋, 其他個D, 都無人睇架, 哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實個 channel 係咩都無, 唔知邊個咁有興趣, 哈哈

      刪除
  4. 咁上載多啲法國騎呢廣告啦.

    回覆刪除
  5. 可能佢哋無其他渠道可以睇到呢個廣告? 如果你唔上載,無人會睇到?

    回覆刪除
  6. 或者下次加多句「不喜勿閱」之類的法文,應該點寫?

    回覆刪除