2019年10月22日 星期二

壞消息

還記得 Looping 二世嗎? 


專員媽來電告知, Looping 二世的主人將她送到另一地方, 她以後不會在專員媽家出現。

我們離開後, 她依舊每天到專員媽家報到。 然而上星期, 她不但和寶貝貓起衝突, 更襲擊了年事已高的焦糖哥。 焦糖哥已經十三歲, 實在受不了。 專員媽於是聯絡她的主人,  拜託他過來將 Looping 二世接走。
她的主人隨後說會送 Looping 二世到朋友那裡, 她不會再來騷擾。 我聽到後, 心裡有點難過。 或許我疑神疑鬼, 我擔心她主人口中的所謂「送走」, 只是把她遺棄而已。 

其實她不惹人討厭, 反而很想得到關愛。 她的主人家有太多貓, 討飯吃可能也要過五關斬六將, 造成她會攻擊其他貓狗的性格。  

所以幸福的確不是必然呢。


14 則留言:

  1. i hate this kind of news....

    hope someone will really love him...

    回覆刪除
    回覆
    1. I hope so... I was so sad when I heard about it

      刪除
  2. 都唔好諗太多,只希望“朋友那裡”合適Looping二世居住啦!

    回覆刪除
  3. 戥Looping 二世慘慘,希望唔係遺棄佢啦

    回覆刪除
  4. 阿二世的眼神都好鋒利,個樣好惡呀。你奶奶做得啱,就算點鍾意小寵物,都要照顧好自己果D先。送佢走都啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實唔係惡, 可能真係主人無點教佢, 又多貓, 無咩人理, 所以佢先會好 offensive

      刪除
  5. 希望佢搵到主好人家....

    回覆刪除