2019年10月25日 星期五

奶油蘑菇湯

雖然題為奶油蘑菇湯, 重點其實在於我將「製作過程」做成了「短片」。


所謂「短片」 實際是把照片串聯起來, 加上字幕和音樂而已, 沒甚技術可言。然而對於電腦盲的我來說, 絕對是一大突破。😆😆

為什麼有此舉動?  因為我發現視窗有影片剪輯的小工具, 想一試它的功能如何。 老實說,  它的功能有限, 如果要做專業影片, 它不會是個好選擇。

專員見我在電腦前埋頭埋腦, 還以為我有什麼大 project 在忙。後來我給他看了「成果」, 他才知道我如此無聊。  😆😆

8 則留言:

  1. 我都鍾意飲呢個湯,不過咁多工序,自己整真係唔好預我,哈哈

    回覆刪除
  2. 整輯下自已的作品,第時有個美好回憶。

    回覆刪除
  3. 我都鍾意飲蘑菇湯呀!

    題外話,不懂法語的我第一次去到法國時,印象最深係去到邊都聽到人講voila,哈哈!

    回覆刪除
  4. 有埋片更加容易學習, 叻叻.

    回覆刪除
  5. 呢味又係食成世唔厭👍🏻

    回覆刪除
  6. 我冇你咁好心機做字幕,我最近都玩下呢樣

    回覆刪除