2019年10月3日 星期四

禁忌

在寫這篇網誌前, 我有想過要不要以此為題材, 畢竟有人會接受不來。 後來想到這也不是正常不過之事, 所以最後也決定寫啦。


女性衛生用品廣告不是甚麼新鮮事, 不過如此大膽的廣告, 我只是第一次見到。

無謂多講, 去片。 特此聲明: 如有冒犯, 謹此致歉。 🙇‍♀️

影片是我在電視廣告播出時拍下的, 所以質素差。廣告播出後, 不少網上留言都批評廣告太過露骨, 而且在合家歡時間播放, , 不合體統。 亦有人「見紅」後覺得噁心, 不能接受。 原來「紅」一直以來都不會在廣告出現, 「紅」會以「藍」來取代。 廣告意念不俗, 或許有點兒譁眾取寵,  不過我卻不同意部分人說它「可恥」。 它能夠引起談論, 也算是成功啦。

廣告是用來刺激人們的購買慾, 都是展示商品美好的一面。 隨後我便想起尿片廣告。 要是由「藍」轉成真實顏色,  廣告商應該也會收到不少投訴。

6 則留言:

  1. 我都覺得幾得意,好大膽,我以為法國係比較前衛,原來都係好保守。不過,如果在英國播,一樣會有人多多聲氣。

    回覆刪除
  2. 記得以前睇過類似廣告
    有乜咁大不了
    去投訴d人先係真正思想污穢

    回覆刪除
  3. 如果唔show件products,我真係唔知佢想sell乜.

    回覆刪除
  4. 越多聲音越成功呀!

    呢個廣告令我諗起我地有個bladder infection硬照廣告,係一堆黃檸檬中有一個鮮紅色,又係好eye catching。

    回覆刪除