2021年9月7日 星期二

Adieu Bébel

昨天我聽到 Jean-Paul Belmondo 離世的消息, 實是有點驚訝。 因為情況不像當年的法國貓王, 一早已有他患病、進出醫院的新聞。 不過畢竟他年事已高, 離開人世的一天始終會到來。

我還在老家時從來沒有看過他的電影呢, 只是認識他的名字而已。 很久以前翻開娛樂雜誌, 提到法國影星, 總是離不開那幾個名字啦, 伊芙蒙丹、嘉芙蓮丹露、 阿倫狄龍, 還有尚保羅貝蒙多。 不得不承認, 當年的譯名也相當優雅。 反而來了這裡, 由於電視台經常重播他的電影呢, 所以我也看了好幾部, 上星期才看了《Le cerveau》, 前陣子就是令他走紅的《斷了氣》。 

他的電影大多是喜劇, 當中更有不少動作特技場面, 他更是親身上陣。 就是他跟蘇菲瑪素合演的《Joyeuses Pâques》, 最後也是要加插追車特技場面。 然而我印象最深刻的是《Les Tribulations d'un Chinois en Chine》(烏龍王大鬧香港》。 老實說, 劇情相當胡鬧,  同時卻能在電影中見到昔日香港的景物外, 還有汽車在街道穿插、撞車、撞船爆破的場景, 都令我想起八十年代的港產片, 但是這部電影卻是1965年的作品。 原來那時為人樂道的飛車場面, 遲了人家差不多二十年呢。 

我在 YouTube 找到了電影片段的連結, 有興趣可以一看。

電影預告

片段1

片段2

 

18 則留言:

  1. 應該有睇過佢戲,不過唔記得邊套

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個星期都播返佢D電影致敬, 有幾套都幾好睇架

      刪除
  2. 呢套都幾搞笑同精彩,1965年,我都仲未出世,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 歷史悠久, 所以我成日諗當年係香港拍呢D場面, 唔知個時會唔會好轟動呢

      刪除
  3. 用黎撞嘅車都咁靚,已經同港產片好唔同呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又諗過同一時候, 香港拍緊咩戲呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 據講佢同阿倫狄龍拍個套江湖龍虎鬥, 就係上海灘嘅藍本

      刪除
  5. 睇呢邊新聞報導時我不停諗佢個中文名係乜。但你解答咗了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年講D法國影星, 都有佢份, 仲有一個漏左, 叫皮亞李察

      刪除
  6. 回覆
    1. 歷史悠久, 所以我成日諗當年係香港拍呢D場面, 唔知個時會唔會好轟動呢

      刪除
  7. 電影預告。。。看到香港仔珍寶海鮮舫!
    有不少特色香港元素和特色啊!

    回覆刪除
  8. 每個人都有本簿
    一早由老天爺寫定哂

    回覆刪除