2021年9月19日 星期日

Spanish tortilla 西班牙蛋餅

話說U記超市先前推出薯仔特價, 2.5kg 薯仔售價2.90€, 另加薯仔500g。 慳家C9見到, 不用多想, 即買。 可惜當時慳家C9卻不知道已經中了伏。  

數天過後, 忽然發現當中有好幾個薯仔壞掉了, 將它們扔掉之餘, 還要清潔用來盛裝薯仔的儲存箱。😩

同時要儘快消滅剩下來的薯仔, 其中之一的方法就是用來做西班牙蛋餅。

近來我習慣用20cm的平底鍋來做, 我和專員一人一個西班牙蛋餅, 唔使爭, 唔使煩。 😏


 

7 則留言:

  1. 因為有時食飯呀,粉麵呀,麵包呀,薯仔我最多只買2kg。

    回覆刪除
  2. 食薯仔可提升血清素
    會開心的

    回覆刪除
  3. d平價一大堆嘅招數梗有C9中招,仲要一而再再而三
    你整埋薯仔沙律,炸薯條/角/餅咪好快清晒囉

    回覆刪除
  4. 我人懶,通常只買bb薯仔,貪唔洗批皮😜,而且買得多,真係食唔切就出芽。

    回覆刪除
  5. 我買薯仔通常只係煮湯咋,噫,整蛋餅都唔錯喎

    回覆刪除
  6. 薯仔係好有益的!
    不過好似香口佐些喔!
    哈哈!

    回覆刪除