2021年9月9日 星期四

新玩具

專員添置了新玩具: 磨豆咖啡機一部。

其實我家有兩部咖啡機, 一部是最普通不過的蒸餾咖啡機, 只是我一人使用。因為我習慣喝如兜巴星的美式咖啡。專員卻對此敬而遠之, 因此他有另外一部的古尼咖啡機。

為什麼會想買新玩具呢?  百分百保證, 不是受畢比特影響啦。 😁 

有人認為對於每天都不可以欠缺咖啡的人如我倆, 咖啡豆比膠囊式的較便宜、划算。 事實就是, 他在某網上商店見到咖啡機正值減價, 於是便心思思啦。 總之想買玩具時一定有千百個理由, 拒絕再玩時, 又會有千百個理由啦。 😏


20 則留言:

  1. 既然每日都要飲咖啡都好有用啦,而且唔買都買咗啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之要買咩, 唔要咩, 都有佢理由架

      刪除
  2. 有要求係好事,飲杯靚咖啡,已經係好享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔好要佢飲美式個D, 佢真係會😖

      刪除
  3. 膠囊真係好貴㗎,如果每kg價錢去比較。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都係精明眼, 而家仲好似加左價呢

      刪除
  4. 人生無常
    買件玩具氹下自己
    開心下囉

    回覆刪除
  5. 我真係諗起Brad Pitt個廣告呀😆

    雖然我家主子每日兩杯,但佢要求好低,飲即溶就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有諗過如果佢同佢老友古尼一齊拍戲, 唔知係咪兩款咖啡都有供應呢

      刪除
  6. 磨豆香好多啦,又可以滴漏,多d嘢玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未到咁深入研究呢, 記得日本餐廳有款點火?嘅, 呢度鄉下地方, 我又好似好少見到呢

      刪除
  7. 香港都有不少人喜歡飲咖啡,
    話對身體好,
    但在店鋪飲就真是不便宜....

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都成日幫親太平洋同兜巴星架, 飲一杯提下神啦
      而家唔知價錢啦

      刪除
  8. 兩個人三部機,唔使爭之餘還有後傋用。

    回覆刪除
  9. 你們每天都飲咖啡,那就值得買啦!

    回覆刪除