2021年9月2日 星期四

菠蘿包

港式麵包停不了~~

繼雞尾包後, 再下一城, 自家做港式菠蘿包。

有說雪藏過的菠蘿皮焗後更鬆軟, 於是我又有樣學樣, 前一天晚上就準備好菠蘿皮。  不知道是不是心理作用,  吃第一口時真的覺得很鬆脆呢。 😍

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 你仲記得呀~~
      我而家無用手搓包啦, 平時唔做野就戴護腕啦, 比之前好左好多, 最少唔駛再搽藥膏啦

      刪除
  2. 整體好正!
    係個皮好似唔夠“裂”開,
    “裂”開,就更似菠蘿!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我無落臭粉, 亦無𠝹幾下, 所以個皮就會咁啦~~

      刪除
  3. 自家製個皮零舍足料😋,係呢,專員食過菠蘿油味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港食過啦~~ 真係唔係佢杯茶

      刪除
  4. 呢d包見到都唔會買,唔係我杯茶

    回覆刪除
  5. 哈...我至愛菠蘿油,以妳功力,菠蘿包難妳唔到喎,有埋港式奶茶更正

    回覆刪除