2021年11月10日 星期三

錯誤

這陣子, 正當我要在人家的網誌留言時, 一按鈕, 便出現了這個訊息。

 

為什麼系統會發生錯誤呢?

我這位電腦白痴真的毫無頭緒。

有時即使我登出又登入, 再試, 錯誤依舊, 非常惱人。

難道是因為我的電腦也想休息一陣子?


16 則留言:

  1. 自從改版後,我用iPad mini留言,一直有呢個問題,但用Samsung電話留言就無事。我一直用copy and paste留言,呢個斬腳趾避沙蟲嘅方法咋😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就以為係 browser 問題, 之後都仲出現, 真係唔知係攪邊科

      刪除
  2. 我有時都係,但明天再试又ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 連我在自己blog 回大家也是

      刪除
    2. 我反而返自己度無事, 佢人地度就會間中出事

      刪除
  3. 呢個應該係個Blog問題,過一陣又冇事。

    回覆刪除