2021年11月29日 星期一

Muffins au cœur de chocolat 朱古力夾心小蛋糕

儘管散貨場N記對我的吸引力大不如前, 但間中逛逛, 也會有收穫。  這樽朱古力醬就是在散貨場找到, 比利時出品, 味道不太甜, 朱古力味道也不太濃, 最重要是它不含棕櫚油。  


有天忽發奇想,  不如用它來做夾心 muffins 吧。 說做便做。 Voilà~~

味道相當不錯呢, 更難得專員能夠接受, 至少吃完了, 他不會頭痛啦。下次要多放一些碧根果仁, 相信小蛋糕會更好吃。

材料:
低筋麵粉270g、無糖可可粉 1½茶匙、泡打粉 1茶匙、無鹽牛油 60g
細砂糖 80g牛奶120ml淡忌廉 120ml蛋2隻鹽¼茶匙朱古力醬(適量)
    
做法:

  1. 無鹽牛油在室溫中軟化, 再加入砂糖, 打發至軟身呈忌廉狀。
  2. 加入蛋、鹽、牛奶及淡忌廉,快速攪勻。
  3. 篩入低筋麵粉、可可粉和泡打粉,迅速混合拌勻。
  4. 將麵糊舀入模內至一半份量, 再填入約1茶匙朱古力醬, 最後在朱古力醬表面填入麵糊, 灑上朱古力粒和碧根果仁碎。
  5. 放入預熱至180ºC的焗爐, 烤約15-20分鐘。


 

18 則留言:

  1. 同上,似心太軟😋,而且方便一點!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 佢食得朱古力成份太多嘅野, 之後會頭痛

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢食得朱古力成份太多嘅野, 之後會頭痛, 我都唔知點解

      刪除